torsdag 29. august 2013

Trodde dette var for kidza og fotballfruer?

Min erfaring med blogg er lik NULL!
Fotballfrue MED logg...
Trodde dette var for unge piker med drøm om modellkarriere og fotballfruer med MYE fritid?

Tittelen på bloggen kommer av at jeg har hatt IKT for lærere for nesten 15 år siden, så dette blir på en måte min IKT 2.0 versjon.



Jeg kaster meg i det, og kommer til å blogge om rare ting, og jobben min som lærer ved Alberthaugen skole - en alternativ skole i Bodø Kommunes grunnskole, for elever med spesielle behov. Alle elever med et fellestrekk; de har ikke mestret skolegangen sin før de kommer til oss.

En annen ting de har felles er at de ikke er kjedelige - aldri en dag uten sprell. Noe som gjør arbeidsdagen fargerik, og ingen dager er like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar